miércoles, mayo 24, 2006

De Malabo a Luba

El camí de Malabo a Luba és impressionant. A banda i banda de la carretera s’aixeca la selva impregnant l’entorn de verd, de vida i d’immensitat. De tant en tant trobes algunes cases amb uns mercats improvisats que consisteixen amb una simple taula o amb uns pals d’on pengen tot tipus de mercaderies: fruites, animals de caça, cargols de terra immensos...M’agradaria fotografiar-ho tot però amb el cotxe no és possible i penso que ja tindré temps per fer alguna excursió per la zona. Em sembla un camí realment sensacional encara que em queda per veure una imatge que m’ha de causar gran impressió: l’arribada al poble de Luba amb la visió de la seva Bahia. Veig el mar, la seva bellesa, i em sento més ran de casa, deu ser el meu instint illenc. Es tracta d’un poble de costa que sembla molt més tranquil que Malabo. Arribo a la casa de les monges i totes em reben amb alegria; són majors que les de Malabo, la qual cosa, no sé si per enyorança de la meva àvia, m’inspira confiança i em sembla que potser aquí em sentiré més a gust. A més dilluns començo a treballar i necessito urgentment una mica d’activitat per sentir que aquest viatge té qualque sentit.

No hay comentarios: